Sensorinė meditacija

„Meditacija nenukels tavęs į kitą pasaulį, bet atskleis giliausias ir nuostabiausias pasaulio, kuriame tu jau gyveni, dimensijas.” – Zen Master Hsing Yun

agne-vezelyte-sensorine-meditacijaMeditacijas veda Agnė Vėželytė, energoterapinių praktikų autorė, sertifikuota “Yoga Essence Rishikesh” meditacijų mokytoja.

sensorine-meditacija-facebook-logo sensorine-meditacija-instagram-logo

Sensorinė meditacija – tai gilaus, realaus darbo su savimi praktika. Tam, kad galėtume sveikti, keistis, susigrąžinti išeikvotus vidinius resursus mums neužtenka išsikalbėti, prikaupti žinių ar pradėti teisingai mąstyti. Kad augtume savo psichinėje ir dvasinėje sveikatoje, mes turime atkurti harmoningą savo proto, kūno ir sielos komunikaciją. 

Sensorinės meditacijos pirmiausia ir skirtos šiai komunikacijai atkurti bei stiprinti.

Sensorinė meditacija:

  • padeda pažinti savo vidinę psichinę, emocinę ir energetinę erdvę;
  • padeda atkurti vidinę harmoniją;
  • praplečia galimybių ribas;
  • moko efektyvių savireguliacijos metodų;
  • stiprina savivertę, savikliovą bei savigarbą. 
  • turi stiprų psichoterapinį efektą. Apie tai skaityti žemiau.

Meditacijos skirtos visiems, kurie suvokia vidinio darbo vertę bei prasmę, ir nori tą daryti giliausiu įmanomu būdu. Darbas vyksta mažose grupėse, ramioje aplinkoje, sekant švelniu vedimu.


GRUPINĖS MEDITACIJOS vyksta du kartus per savaitę – kiekvieną antradienį 8:30 ir ketvirtadienį 18:30. Šiuo metu per Zoom platformą.

Trukmė – 1 val.
Kaina: Galimas vienkartinis mokėjimas – 10 eur, arba už 5 kartus – 45eur.
Prie grupės galima prisijungti bet kada. Tai galite padaryt užpildžius registracijos formą arba parašius info@gyvojipsichologija.lt


ASMENINĖS MEDITACIJOS ir KONSULTACIJOS vyksta privačiai online arba gyvai “Gyvosios Psichologijos” studijoje.

Meditacijos ir konsultacijos trukmė: iki 1 valandos.
Kaina: 40 eur.
Asemeninėms meditacijoms galite registruotis per laiško formą ,,Kontaktuose” arba el-paštu info@gyvojipsichologija.ltVykdomi ir virtualūs susitikimai. 


Psichoterapinis sensorinių meditacijų efektas

 

Ne paslaptis, kad kiekvienas pagalbos būdas turi savo galimybių ribas. Kažką galima nuveikti psichologo kabinete, kažką mediko, o kartais reikia ieškoti dar neįprastesnių praktikų, jei norime būti ne tik apysveikiai, bet ir sveiki, bei laimingi. Todėl labai džiaugiuosi ,,Gyvosios psichologijos” studijos klientams galėdama rekomenduoti ne tik gydymą žodžiu, bet ir gydančias meditacines praktikas. 

Kaip ir ką gydo sensorinė meditacija?

Sensorinių meditacijų metu žmogus mokosi įsigilinti į save ir jausti tai, ką jis iš tiesų jaučia. Mokosi pats ,,šeimininkauti” savo vidiniame pasaulyje, jį tvarkyti ir perkurti pagal savo paties poreikius. Šis gebėjimas atveria neribotas galimybes savęs pažinimui bei norimiems pokyčiams. Ir išlaisvina iš nevilties bei bejėgystės, susidūrus su tariamai nepagydomomis būsenomis, tokiomis kaip menka savivertė, depresija, psichinis išsekimas, neurotiškumas, bejausmiškumas ir panašiai.

Sensorinės meditacijos sėkmingai padeda tais atvejais, kai žmogus:

  • niekaip neranda savęs ir nežino, kas jis toks yra;
  • nežino ko nori ir nesigaudo nei kaip jaučiasi, nei kodėl taip jaučiasi;
  • nesijaučia savo gyvenimo šeimininku, todėl vis pakliūva į priklausomybę nuo kitų asmenų nuomonių bei vertinimų;
  • nejaučia savo asmeninių ribų, todėl nuolat jaučiasi išnaudojamas ar kaip kitaip skaudinamas;
  • negeba rasti savyje jokių įkvepiančių resursų, tokių kaip ramybė, meilė ar džiaugsmas;
  • jaučiasi nesaugus, nestabiliai stovintis ant žemės, neturintis šaknų;
  • jaučiasi išsekęs ir neturintis jėgų gyventi ar kažko norėti;
  • negeba priimti savęs tokio, koks jis yra, nes tokio, koks jis yra arba nepažįsta arba nekenčia;
  • neturi savęs neprievartavimo patirties, todėl net neįsivaizduoja, kaip būtų galima kažką daryti su malonumu ir atsipalaidavus;
  • nepasitiki savo jausmais, todėl vadovaujasi išskirtinai protu, net ir tuose dalykuose, kaip artimi santykiai ar asmeninių norų formulavimas;
  • turi polinkį meluoti sau apie save, todėl gyvena iliuzijose ir nuolatiniame netikrume.

Sensorinės meditacijos metu žmogus tiesioginiu būdu kaupia visai kitokias patirtis, dažnai netgi priešingas iki šiol turėtoms. Remiantis šiais naujais patyrimais, psichika sėkmingai perkuria turimus įsitikinimus ir metų metais naudotus gyvenimo scenarijus. 

Toks sveikimo procesas yra lengvas ir malonus, netgi galima būtų sakyti, ekologiškas. O rezultatai nevienadieniai. Vienintelis trūkumas – meditacijų praktikavimui reikalinga disciplina ir pastovumas, nes pokyčiai neištinka kartą kitą pabandžius.

Lina Vėželienė
Psichologė psichoterapeutė
,,Gyvosios psichologijos” studijos vadovė


,,Mokytis medituoti, vadinasi, laipsniškai laisvėti iš įprasto širdies kietumo, proto stingulio ir atbukimo, dingsties būti išdidžiam ir paprastos tikrovės nepriėmimo ar priešinimosi konkretiems Dievo valios reikalavimams.” – Thomas Merton (Kontempliatyvioji malda. 87 p.)


Dalyvių atsiliepimai:

 

“Meditacija man yra nauja patirtis. Prisijungusi prie intensyvios savaitės kurso nėriau į šaltą vandenį ir buvo tikrai visokių išbandymų. Todėl tik pradedantiems medituoti ir norintiems išbandyti tokį intensyvų kursą linkiu stiprybės ir ištvermės! Tuo pačiu ir nuoširdžiai rekomenduoju, kadangi pakankamai greitai galima pajausti gerus rezultatus, o tai sukelia norą toliau tęsti!
Meditaciją tęsiu ir pasibaigus kursui. Jei neišeina rytais, padarau prieš miegą. Pastebėjau, kad medituoju tiesiog dienos metu ir atpažįstu šią meditatyvią būsena kasdienybėje. Geriau jaučiu savo emocijas ir žymiai labiau, nei anksčiau trukdo erzulys ar sukilusios neigiamos emocijos. Pradėjus medituoti pasidariau jautresnė savo vidiniam pasauliui ir labiau atsižvelgiu į tai, ko jam tą dieną reikia.
Jau po dviejų savaičių pradinukės patirties galiu pasakyti, kad meditacija man suteikia vidinės ramybės ir netgi laimės. Labiau susidraugavus su savo emocijomis ir jausmais yra lengviau gyventi, o meditacija šį pažinimo proceso mygtuką tikrai įjungia.
Dėkoju Agnei ir linkiu visiems bent jau pabandyti!:)” – Danielė

“Meditacijos man labai patiko. Net man, pradedančiajai, nesunku buvo įsijausti į muziką, regėti vaizdus, jausti. Labai patiko jūsų balsas, muzika, temos, net rytinė mankšta. Po meditacijų kurį laiką jausdavausi ramesnė, švelnėsnė, optimistiškesnė ir troškau tą jausmą išlaiktyti kuo ilgiau. “ – Dovilė


“Ačiū labai už šį meditacijų kursą, buvo daug naudos ir teigiamų patyrimų. Mes, siekdami save apsaugoti, per gyvenimą labai stipriai užfiksuojam ir įsisamoninam negiamas emocijas ir jausmus. Per šias meditacijas buvo proga pajausti ir padėti kūnui bei protui užfiksuoti teigiamas, gražias emocijas, kurias dabar galima visada prisiminti, pagražinti ir jausti. Labai praturtina ir teigiamomis spalvomis pagausina jaučiamų emocijų spektrą. Vertinga praktika tiems, kurie ypatingai vadovaujasi gyvenime protu ir į klausimą “kaip jautiesi?” geba atsakyti tik “gerai”, “blogai” arba “nežinau”. Ačiū.”  – Viktorija


“Po visos savaitės meditacijų išsinešu mintį ir jausmą, kad praradau kažką nebereikalingo (net keista, kad praradimas yra pozityvus), ir suvokimą, kad stereotipai – kad ta spalva ir pan. reiškia tik tą, o ne kitą, – man nebepriimtini, norisi ieškoti savo ir niekieno kito tų spalvų ir pan. reikšmių. Norisi kurti savo vaizdinius, juos mokytis priimti, bet neprisirišti prie jų. Neigiamus potyrius lengviau sekasi ir su entuziazmu paleisti, o teigiamus norisi pasilaikyti, man kol kas čia iššūkis – paleisti ir kas teigiama, kas patinka. 

Ačiū tau už meditacijų savaitę. Labai labai. 

Labai svarbu buvo girdėti kitus dalyvius ir jų patyrimus.

Labai dėkoju ir sau, kad užteko ryžto ir noro dalyvauti visą savaitę,  sau skirti kasdien po valandą. Pastebiu, kad mano laikas sau plečiasi, ilgėja, ir sąlygos dabar labai palankios, labai lengvai susiklosto. “ – Vita


“Būsena, kuri buvo prieš atliekant pirmąją meditaciją ir ta, kuri liko po penktosios užbaigimo ganėtinai skiriasi… Pirmą rytą buvo daug nuovargio kūne,skaudėjo galvą. Nesinorėjo meditacijos pradėti nuo mankštos. Man šiek tiek užtruko prisijaukinti šias meditacijas. Pamažu lengvėjo. Leidau sau pabandyti kitaip nei esu įpratusi, leidau sau nekelti reikalavimų padaryti tobulai, leidau sau šiek tiek paeksperimentuoti ir pažaisti. Vis dar nėra lengva iš greito ritmo pereiti į lėtą ir atvirkščiai… Ir vis tik labai graži muzika… Gera pasinerti kūnu į minkštutėles žalias samanas, gulėti upelyje baltais marškiniais ir leisti, kad jo minkštas ir švelnus vanduo plautų kūną, patirti oro vaiskumą ir vėjo varpelių skimbčiojimą… nebelieka kitų norų,tik būti susijungus su tuo erdvumu… Sugrįžau į jaunystės laikus, kai ranka, rodos, savaime piešdavo virpančius baltuose vėjuose lašelius, saulės nublukintas smilgas ir šokančius spindulius… Ačiū tau.”


 

Gyvosios psichologijos studija

Turite klausimų? Norite užsiregistruoti?

Susisiekti